Sunday 6 September 2009

A venit toamna!

Vacanta de vara a elevilor este aproape de final. A venit toamna... a venit frigul ... a venit ploaia... Simt deja mirosul de manuale si de creiere incinse ale profesorilor :))

Nimic nu poate fi mai trist pentru un elev decat sa-si revada cosmarurile din cancelarie.

PROFESORUL = acel paianjen cu diploma!

De ce paianjen ?! pai pentru modul in care nu le ajung mainile sa puna absente si note proaste ...

Am ajuns in ultimul an de liceu cu brio. Eu impreuna cu toti colegii mei de liceu din generatia '91 ... am ajuns in clasa a XII-a (desigur mai putin Presler :)) )

Odata cu inceperea scolii incepe si clasa politica sa se intoarca de prin Tenerife, Maldive, Saint-Tropez, etc. ca doar e criza. Si cum se intorc ei asa ca niste flori ... incep sa aterizeze bombele ... Subiectul care ma intereseaza si ma afecteaza in mod direct ... BAC-ul

Varianta 1: Numai dam BAC. Intram pe baza de admitere la facultate... e mai simplu pentru elevi

Varianta 2: In loc de examenul clasic numai dam examene orale ci doar 3 examene scrise.

Varianta 3: Doamna Ecaterinca Andronescu e atat de proasta incat mi se inchide televizorul.

Un lucru e cert ... ca de obicei ... NIMIC NU SE SCHIMBA dar cu totii ne dam cu parerea, mai ales doamna ministru

Vreau sa inchei acest prim post de toamna intr-o nota optimista: .... .... .... .... ....

S-au scumpit tigarile din nou ... odata cu 1 Septembrie ! 

Nu am gasit nimic mai optimist de atat. ... o sa se faca mai frumos afara iar simtul umorului sa speram ca va reveni odata cu aparitia soarelui :D

No comments:

Post a Comment