Wednesday 9 September 2009

A venit toamna ...! part two

Intr-un final vremea a decis sa acorde o sansa soarelui si sa ii ofere un cer fara nori :D

Aceasta veste buna coincide cu inca o veste cel putin la fel de buna. Primul ministru Traian Basescu* a anuntat astazi, prin purtatorul de cuvant Emil Boc, noua formula a examenului de final de liceu -Bacalaureatul.

Proba de BAC va consta in:

         - 3 examene scrise care se vor desfasura la sfarsitul clasei a XII-a (pentru profilul real: Limba Romana, Matematica, Chimie/Biologie/Fizica/Informatica);

          - 2 probe orale care se vor desfasura pe parcursul clasei a XII-a (Limba Romana, Limba Straina Studiata)

           - atestat de "Aptitudinea utilizarii computerului"

Probele Orale si Atestatul sunt probe obligatorii si nu vor primi note ci calificative (Slab, Satisfacator, Bine, Foarte Bine - inca nu s-a stabilit denumirea calificativelor)

De asemenea inca o veste buna este faptul ca persoanele ce poseda atestate certificate la nivel international sau european la una din cele 3 probe de pe parcursul anului le vor fi echivalate aceste probe (Cambridge/IELTS/TOEFL/DLE/etc. vor echivala proba orala a limbii straine, CISCO/ECDL/etc vor echivala atestatul de utilizare al calculatorului )

Din punctul meu de vedere vestile sunt extraordinare! Acuma sa speram ca numai exista alte scapari sau modificari.

1 comment:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    ReplyDelete