Saturday 25 April 2009

Dupa o lunga perioada de absentare din lumea post-urilor am revenit cu o pofta ascendenta de monolog :D.

Intre timp am devenit ceva mai responsabil atat din punct de vedere moral cat si ... cel mai periculos... din punct de vedere LEGAL (nasol). Cu toate astea sper sa nu dezamagesc toate urarile prietenilor care mi-au zis de bine (auzeam cuvintele: "catuse", "militie", "minore" de 3 ori pe minut fiecare:))

Petrecerea a iesit genial (numai tin minte nimic). Poate de-aia a iesit asa misto.... foarte multe persoane... si mai multe fete ... nimic clar in mintea mea.... ma trezeam pupat de N persoane pe care nu le cunosteam si care imi spuneau "casa de piatra".

M-am distrat si m-am simtit bine... si nu am fost singurul asta conteaza :))

Cum vreau sa recuperez perioada fara de post :)) revin la topic-ul meu preferat :D - misoginul de mine :))

Planul de afaceri al unei femei :D (a se citi foarte serios)


No comments:

Post a Comment