Tuesday 3 February 2009

O zi prin Bucurestiul de alta data

Astazi... o zi EMO, de la crapatul zilei de dimineata pana la apus. Dorind sa profit de aceasta zi binecuvantata de VACANTA am hotarat sa iau asfaltul la pas. 

Nu... nu am innebunit si nici nu am devenit un romantic... departe de mine aceasta ipostaza. Am plecat cu ideea impamantenita sa gasesc un loc prielnic pentru sarbatorirea celor 18 ani de viata, de peste vreo 2 luni si ceva. (am imbatranit dar nici chiar in halul asta)

Unde sa-mi fac ziua ???

Intr-un loc cu mult acool si muzica buna :)) cum bodega de ratati -  in care imi mai petrec timpul ocazional - T2 era rezervata de clientii fideli am inceput sa caut mici pub-uri care sa fie pe gustul meu.

Astfel incepe periplul meu pe la ora 15:00  in cautarea de localuri OK pentru o serbare de asemenea anvergura ...

ARMADA - inchis

FUCSHIA - inchis

TheOtherSide + EXPIRAT - inchis

Tin sa mentionez pentru alti necunoscatori ca mine la inceputul zilei ca aceste cluburi nu sunt chiar vis-a-vis unul de celalat :D si ca nici unul din aceste clubulete nu avea un program afisat sau daca aveau nu erau respectate. 

Finalul apoteotic de zi vine cu o veste grozava

No comments:

Post a Comment