Tuesday 20 January 2009

Cum a aparut acest blog

Raspunsul este simplu: Sistemul Educational este atat de prost organizat incat eu, in calitatea de utilizator al acestuia sunt fortat sa fac orice altceva decat sa fac ce mi se cere. Astfel fiind pozitionat in fata monitorului pe o perioada de timp nelimitata am hotarat sa dau un scop acestuit timp real FU**T astfel luand nastere http://politicianblogger.blogspot.com

Pana in momentul de fata imi place ideea de WEB LOG (blog - pentru incuiati) si mi se pare un exemplu clar de EVOLUTIE umana.  Pana acum jurnalele personale... erau pretuite pentru faptul ca erau personale si ca toata lumea ravnea prin curiozitate sa stie ce scrie acea persoana in jurnalul acela ... oare ce este atat de secret incat nu poate fi spus pe cale orala ci... pastrat intr-o agenda care nu va fi citita probabil niciodata pentru ca nu ar merita efortul, dupa 30 de ani de la acea "intrare" in jurnal ti s-ar parea cel putin penibil modul de gandire. L-ai scris, in 2 zile fa-l astfel incat sa-l citeasca toata lumea asa a aparut WEB LOGGING-ul .

Asadar BLOGul este complet opusul notiunii de Jurnal personal acesta avand un caracter public transformandu-l astfel intr-un obicei cu efect de mass.

O zi FORDmidabila tuturor!

4 comments:

  1. Ce interes ai avea tu, in timpu crizei, sa faci reclama la FORD?

    ReplyDelete
  2. offtopic: stefan, noi nu ne-o tragem!

    ReplyDelete
  3. Intr-adevar, s-ar putea sa fie mai utila activitatea de web logging decat invatatul la mate. Si mai utila inca este activitatea de politician.
    Legat de jurnalele inutile: eu am un jurnal de acum vreo 8 ani...si inca unul de acum 4 ani...care nu mi se par nici acum nici peste 30 de ani penibile, ci copilaroase. Ma ajuta sa vad cat am evoluat, cred ca asta ar trebui sa fie scopul agendei personale, iar al blogului acela de a pune oamenii pe ganduri sau de a-i distra.
    Desi in unele cazuri dupa ce citesc jurnalul meu vad cat de mult am involuat. Sa ma apuc si eu de web logging?

    ReplyDelete